Lizzo, trzykrotna laureatka Grammy, charyzmatyczna gwiazda sprzedająca miliony płyt, wraca z nowym kobiecym hymnem “Grrrls”. Nad piosenką, po raz pierwszy od ponad 10 lat, współpracowali uznani, światowej sławy producenci Max Martin i Benny Blanco, a wspierali ich Blake Slatkin, ILYA i Pop Wansel.

“Grrrls” to drugi utwór z nadchodzącego albumu Lizzo “Special”, po mającym już złoty status przeboju “About Damn Time”. Singiel obecnie zajmuje 4. miejsce na głównej liście Billboardu i jest na najlepszej drodze, by zostać najchętniej stremowaną piosenką w dorobku Lizzo.


“About Damn Time” ma ponad 3,5 milionom odtworzeń na TikToku, jest najpopularniejszą piosenką wśród amerykańskich użytkowników aplikacji, a tym samym światowym przebojem. To czwarty singiel Lizzo, który znalazł się w top 10 Billboard Hot 100, po “Truth Hurts” (siedem tygodni na #1), “Good as Hell” i “Rumors” z udziałem Cardi B.

Lizzo ostatnio podkreśliła swoje inspiracje disco, za sprawą remiksu “About Damn Time”, który przygotował Purple Disco Machine.

Utwory “About Damn Time” i “Grrrls” zapowiadają bardzo oczekiwany album Lizzo “SPECIAL”, który ukaże się 15 lipca. Płyta “Special” będzie promowana podczas amerykańskiej trasy. The Special Tour rozpocznie się 23 września w Sunrise, na Florydzie. W roli gościa specjalnego pojawi się raperka z Atlanty, Latto.

Lizzo można podziwiać w Amazon Prime w jej reality show Lizzo’s Watch Out For The Big Grrrls. Gwiazda połączyła też siły z firmą Fabletics, Inc. we współpracy z która tworzy linię ubrań YITTY w rozmiarach od XS do 6XL.