Światowa ikona rapu Snoop Dogg prezentuje nowy singiel „Gorgeous” z gościnnym udziałem Jhené Aiko. Producentami wydanego nakładem Death Row, Aftermath i Interscope są Dr. Dre, Blu2th, Preach Bal4 i FredWreck. „Gorgeous” rozpoczyna nowy rozdział kariery giganta popkultury, zapowiadając wyczekiwany album „Missionary”. Wyprodukowany przez Dr. Dre krążek ukaże się 13 grudnia. 

Album można już zamówić zamówić w przedsprzedaży.


Chociaż Snoop Dogg i Dr. Dre łączyli siły wielokrotnie na przestrzeni lat, pozostawiając po sobie trwałe dziedzictwo w rapie i popkulturze, „Missionary” będzie dopiero ich drugim – po klasycznym debiucie Snoopa „Doggystyle” – wspólnym albumem. Oprócz Jhené Aiko, na płycie usłyszymy takie gwiazdy jak Eminem, 50 Cent, Jelly Roll, Method Man, Sting, nieżyjący już Tom Petty i nie tylko.

Ten płodny duet z powodzeniem zredefiniował brzmienie hip-hopu, współpracując m.in. przy rewolucyjnym debiutanckim solowym albumie Dr. Dre „The Chronic”, nominowanym do Grammy hicie Snoopa „Gin And Juice” czy takich klasykach jak „Still D.R.E.” czy „Next Episode”, a także takich projektach jak koncert w przerwie Super Bowl w 2022 r., czy ceremonia zamknięcia tegorocznych igrzysk olimpijskich w Paryżu. „Missionary” to kolejna odsłona współpracy gigantów West Coastu.