Wydany w 2016 roku utwór „Die For You” przeżywa drugą młodość. Pochodzący z albumu „Starboy” utwór osiągnął szczyt listy Billboard Radio Songs, znalazł się także w Top 40 listy Pop Airplay oraz na 6. miejscu listy Billboard Hot 100.
To już piąty radiowy przebój #1 The Weeknd w USA, po „Earned It” z filmu „Pięćdziesiąt twarzy Greya” (cztery tygodnie na szczycie), „Can’t Feel My Face” (siedem tygodni), „The Hills” (pięć tygodni) oraz „Blinding Lights”, który spędził na liście rekordowe 26 tygodni. Listę Pop Airplay podbiły wcześniej „Earned It” (tydzień), „Can’t Feel My Face” (cztery tygodnie), „Blinding Lights” (sześć tygodni) i „Save Your Tears” (cztery tygodnie).
Utwór „Die For You” odbył najdłuższą do tej pory podróż na 1. miejsce listy od początku istnienia zestawienia (1990). Piosenka pojawiła się na szczycie zestawienia ponad sześć lat po wydaniu płyty „Starboy”. Wszystko to za sprawą TikToka – gwałtowny wzrost zainteresowania piosenką skłonił Republic do ponownej promocji singla.
Od premiery „Starboy” – drugiego z czterech albumów The Weeknd na 1. miejscu listy Billboard 200, na której krążek spędził pięć tygodni – artysta zaprezentował aż cztery wydawnictwa, które znalazły się w Top 10: EPkę „My Dear Melancholy” (tydzień na 1. miejscu), „After Hours” (cztery tygodnie na 1. miejscu), kolekcję przebojów „The Highlights” (2. miejsce) i „Dawn FM” (2. miejsce).
Wydany w styczniu 2022 roku album „Dawn FM” zawierał single „Take My Breath” (8. miejsce w Pop Airplay i 10. miejsce w Radio Songs) oraz „Sacrifice” (13. i 24. miejsce).