Nowa firma zajmująca się technologią blockchain, która skupia się na kapitale twórców, wprowadza na rynek pierwszą serię niezamiennych tokenów — kolekcję zawierającą pięć niepublikowanych utworów DMX i fotografię legendy jazzu Milesa Davisa.

Melanated NFT Gallery, startup należący do kobiet i osób czarnoskórych działający w obszarze NFT i metaverse, jest wspierany przez Neę Simone, dyrektora ds. marketingu i autorkę bestsellerów New York Times. Misją firmy jest wzmacnianie pozycji twórców z diaspory afrykańskiej i afro-latynoskiej oraz innych, którzy w przeszłości byli eksploatowani, poprzez stworzenie sprawiedliwej platformy do dzielenia się i zarabiania na ich pracy.


Galeria Melanated NFT zawiera “Melanated Originals” z dziełami sztuki od wschodzących i uznanych twórców. MNFTG oficjalnie zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję ikon i NFT dla celebrytów na początku grudnia z różnymi nagrodami.

1 grudnia odbyło się oficjalne uruchomienie konta DMX na TikToku, które uhonorowało zmarłą legendę rapu i promowało „X-ecember”, który będzie celebrował ikonę przez cały miesiąc.

W pierwszym klipie wideo DMX rapuje do “Rudolph the Red-Nosed Reindeer”, który pochodzi z audycji radiowej z 2012 roku w nowojorskim Power 105.1. Pochodzący z Yonkers raper zmarł 9 kwietnia 2021 roku w wieku 50 lat.