Brytyjska artystka podbiła serca polskich fanów po raz kolejny. „30” już w pierwszym tygodniu sprzedaży osiągnęło status Złotej Płyty, a po zaledwie dwóch tygodniach od premiery pokryło się Platyną.

Fani kochają Adele, co do tego nie można mieć żadnych wątpliwości. Artystka zaczęła z wysokiego C pobijając globalny rekord liczby odtworzeń pojedynczego utworu w ciągu 24 godzin od premiery w Spotify. Singiel „Easy On Me” może się już pochwalić także prawie 200 milionami odtworzeń klipu w serwisie YouTube. Polscy miłośnicy Adele także dołożyli do tego sukcesu swoją cegiełkę. Album „30” w ciągu zaledwie tygodnia pokrył się w naszym kraju złotem, a w ciągu dwóch tygodni osiągnął status platynowej płyty. W drugim tygodniu sprzedaży trafiła na pierwsze miejsce Oficjalnej Listy Sprzedaży OLiS. Jest to także najlepiej sprzedająca się płyta zagranicznego artysty w premierowym tygodniu w 2021 roku, a także w całym 2021 roku, wyprzedzając tym samym zespół Måneskin.


„30” zawiera 12 utworów, w tym znaną już chyba wszystkim piosenkę „Easy On Me”. Pierwszy singiel od swojej premiery prawie 2 miesiące temu okupuję czołową pozycję listy Billboard Hot 100. Fani jeszcze przed poznaniem całego krążka mieli okazję posłuchać trzech piosenek – „I Drink Wine, „Hold On” i „Love Is A Game” podczas specjalnego koncertu nagranego dla CBS„Adele One Night Only”. Był to najchętniej oglądany w USA program rozrywkowy w 2021 roku. Przed telewizorami zgromadziło się więcej widzów, niż podczas oscarowej gali.

Wśród producentów pracujących nad 30 znaleźli się Greg Kurstin, Max Martin, Shellback, Tobias Jesso Jr, Inflo i Ludwig Göransson. Płyty można przesłuchać już w serwisach streamingowych i kupić w sklepach.