„Blinding Lights” The Weeknd jest pierwszą w historii piosenką, która spędziła pełny rok (52 tygodnie) w pierwszej dziesiątce zestawienia Billboard Hot 100, które publikowane jest od 4 sierpnia 1958. Żadnemu artyście wcześniej nie udało się osiągnąć takiego wyniku, jakim teraz może pochwalić się „Blinding Lights”.
The Weeknd przekroczył 80 mln RIAA Digital Song Certifications, tym samym trafiając do pierwszej dziesiątki artystów z największą liczbą cyfrowych odznaczeń. „Blinding Lights” jest najpopularniejszą piosenką 2020 roku według International Federation of the Phonographic Industry (IFPI), a singlowi przyznano tytuł Global Digital Single Award – to wyróżnienie dla najpopularniejszych singli na całym świecie za liczbę pobrań pliku, jak również płatne streamy. To pierwsze wyróżnienie IFPI dla The Weeknd.
W Polsce piosenka zakończyła rok 2020 na pierwszym miejscu w rankingu Spotify oraz Airplay.
„Blinding Lights” to jeden z singli promujących album „After Hours”. Czwarty krążek w dorobku The Weeknd również otrzymał wiele prestiżowych wyróżnień. W USA ma status podwójnej platyny, a single „Save Your Tears”, „After Hours” i „In Your Eyes” mają status platyny. „Blinding Lights” ma natomiast status siedmiokrotnej platyny.
Niedawno The Weeknd ogłosił plany After Hours World Tour. Trasa koncertowa obejmuje 104 daty i rozpocznie się 14 stycznia 2022 w Vancouver. W ramach tournée artysta odwiedzi też Polskę. Szczegóły znajdziecie tutaj.