Modular String Trio to elektro-akustyczna bliska współczesności improwizowana kameralistyka. 28 stycznia zagrają w Pardon, To Tu do filmu niemego “Gabinet Doktora Caligari” z 1920 roku. Gabinet doktora Caligari (oryg. Das Cabinet des Dr. Caligari) film z 1920 roku, wyreżyserowany przez Roberta Wiene. Jedno z najwcześniejszych dzieł niemieckiego ekspresjonizmu filmowego, które wywarło duży wpływ na rozwój kinematografii. Gabinet doktora Caligari jest także uznawany za jeden z pierwszych filmów grozy.

GabinetModular

Sergey Ohrimchuk – skrzypce
Robert Jędrzejewski – wiolonczela/elektroniczność
Jacek Mazurkiewicz – kontrabas/elektroniczność

Łukasz Kacperczyk -syntezator modularny

Sergey Ohrimchuk – gra muzykę ludową, muzykę etniczną, jazzową, nową muzykę improwizowaną i muzykę współczesną. W 1991 roku ukończył Państwowe Konserwatorium im. P. Czajkowskiego w Kijowie. Od 1990 roku jest członkiem zespołu DREWO. W latach 1990-1997 współtworzył Contemporary Acoustic Trio CAT (nowa muzyka improwizowana). Współpracuje z ukraińskimi kompozytorami, takimi jak A. Zagaykevych, V. Poljova, S. Zazhytjko i D. Pertsov. W latach 1993-1997 był solistą Jazz Ensemble BIOCHORD. W latach 1999-2000 był członkiem grupy muzyki nowej NEW OBJECTS. W latach 1999-2001 współpracował przy projektach teatralnych i kinowych: muzyka do filmów z początku XX wieku („Faust”; „Nosferatu”); muzyka do sztuki teatralnej „Faust” (reżyseria: Lazorko). W latach 2002-2004 wykładał na Wydziale Muzyki Dawnej Państwowej Akademii Muzycznej. W latach 2000-2003 brał udział w multimedialnych projektach „To Escape”, „To Breathe”, „To Keep Silence” oraz „Motus-Cantos”, prowadzonych przez kompozytorką Allę Zagaykevych. Siergiej Okhrimchuk jest obecnie solistą ukraińskiego zespołu PoliKarp. Współpracuje z wykonawcami nowej muzyki improwizowanej, jak również z takimi muzykami, jak Siergiej Letov, Vladislav Makarov, Ilia Belorukov (Rosja), Jurij Jaremchuk, Andrij Orel, Viktor Pushkar (Ukraina).

Robert Jędrzejewski, wiolonczelista i kompozytor; ur. 5 lipca 1976, Płock. W latach 1995-2000 studiował grę na wiolonczeli w klasie Zdzisława Łapińskiego oraz fakultatywnie kompozycję u Bogusława Schaeffera w Akademii Muzycznej w Krakowie. Studia kompozytorskie uzupełniał pod kierunkiem Marka Chołoniewskiego(1996) i Lidii Zielińskiej (1997). Uczestniczył w kursach wykonawstwa muzyki współczesnej w Krakowie, Stuttgarcie, dwukrotnie (w 2000 i 2001) w zorganizowanym pod auspicjami IRCAM kursie w Avignionie (u Anssi Kartunnena i Waltera Grimmera) oraz Gdańsku (u Adama Kaczyńskiego). W 2002 brał udział w warsztatach muzyki intuitywnej, prowadzonych przez Krzysztofa Knittla w Krakowie. W latach 1993-95 był stypendystą Fundacji Płockiej. W latach 1999-2002 pracował jako nauczyciel gry na wiolonczeli w Państwowej Szkole Muzycznej w Tomaszowie Lubelskim, a od 2000 do 2003 jako wiolonczelista-solista w Polskiej Orkiestrze Włościańskiej w Zamościu. W latach 2000-2003 kierował także Instytutem Nowej Sztuki Teatru Performer w Zamościu i organizowałFestiwal Sztuk Intuitywnych „Fortalicje”. Jako członek duetu Saluluekip (który tworzy z Anną Jędrzejewską) występował wielokrotnie w Krakowie, Zamościu, na festiwalu Feta w Gdańsku, w ramach Altstadtherbst Festival w Düsseldorfie oraz na IX Kongresie Sztuki Performance w Berlinie.

Jacek Mazurkiewicz – kontrabasista i kompozytor. Interesuje się szeroko pojętą muzyką. Swoje dźwięki składa w całość bazując na wrażeniach emocjonalnych i pulsie. Łączy akustykę z elektroniką, wciąż poszukując nowego brzmienia. Współtworzy głównie projekty autorskie (3FoNIA, Gabinet Masażu Ucha Wewnętrznego, Pu Pu Pi Du, Przybielski/Mazurkiewicz/Osicki). Jedną z jego ulubionych form muzycznych są duety, które gra m.in. z Mikołajem Trzaską, Doministrym, Tomaszem Dąbrowskim. Gra piosenki z kwartetem Limboski, oraz tradycyjną muzykę taneczną z okolic Radomszczyzny z Poszukiwaczami Zaginionego Rulonu.

Łukasz Kacperczyk – zajmuje się elektroakustyczną muzyką eksperymentalną opartą przede wszystkim na dźwiękach generowanych przez syntezator modularny. Nie stroni jednak od instrumentów wykonanych własnoręcznie. Interesuje go niepowtarzalność i ulotność efektów pracy z takim zestawem oraz jego ogromny potencjał brzmieniowy. Ceni przestrzeń i wstrzemięźliwość w budowaniu dźwięków. W duecie Paper Cuts wraz z Wojtkiem Kurkiem eksploruje możliwości improwizowanego dialogu między syntezatorem modularnym, a perkusją.