Kto trzęsie tą planetą? No kto? Dokładnie, Beyoncé! Ikona popu została właśnie ambasadorką Pepsi i podpisała długoterminowy kontrakt opiewający na zawrotną sumę 50 milionów dolarów.

Jak pisze dziennik The New York Times, projekt marki, w którym artystka weźmie udział będzie składał się z kliku elementów, w tym z kręconych z rozmachem reklam, ale co ciekawsze- również i z projektowanych przez Beyonce artystycznych przedsięwzięć, które według obecnych prognoz Pepsi będą liczone w milionach dolarów! “Pepsi wspiera kreatywność i rozumie, że artysta ma potrzebę ciągłego rozwoju”, wygłosiła gwiazda w jednym ze swoich oświadczeń. „Udział w planowanej kampanii Pepsi umożliwi mi nieskrępowany rozwój artystyczny, a przy okazji pozwoli mi-kobiecie biznesu-żyć na odpowiednim poziomie, bez konieczności wyrzekania się czegoś na rzecz kreatywności”

Start projektu zbiegnie się z wydaniem zbliżającego się wielkimi krokami albumu artystki, który w sprzedaży już niebawem!  3 lutego gwiazda wystąpi na otwarciu mistrzostw Super Bowl sponsorowanm przez Pepsi, następnie wykonawczyni takich hitów jak „Single Ladies” czy „Who run the Word” już po raz piąty pojawi się w reklamie marki, tym razem o nośnym tytule „Live for Now” (z nag. Żyj Chwilą).

Wizerunek Beyonce będzie zdobił (a jakże!) puszki, które zostaną wypuszczone w wersji limitowanej, które na półkach sklepów naszego kontynentu już w marcu.

Część ze wspominanych już 50 milionów  zielonych banknotów zostanie spożytkowane na kampanię promocyjną na całym globie, część będzie stanowiło gażę gwiazdy, pewna kwota zostanie też przeznaczona dla funduszu na rzecz rozwoju artystycznego artystki. Co istotne, to to że Beyonce w kampanii wystąpuje nie tylko w charakterze gwiazdy, ale i partnera biznesowego Pepsi- to ona zajmie się designerską stroną projektu.