Ne-Yo zaprezentował niedawno utwór “Every Day with Love“, który został nagrany specjalnie na potrzeby nowej kampanii reklamowej sieci fast-food McDonald’s.

Nowa akcja organizowana przez sieć restauracji, nazwana “imLovinIt24“, ma na celu – zdaniem Ne-Yo – “wniesienie czegoś pozytywnego, będącego w kontraście z całą negatywną energią panującą obecnie na świecie”. Jak dodał w wywiadzie dla magazynu “Billboard” piosenkarz, kampania została przygotowana, by “dawać ludziom kolejny powód do uśmiechu”.

Warto wspomnieć, że “Every Day with Love” jest efektem współpracy artysty z Sonną Rele, autorką numeru przewodniego pochodzącego z mającej niedawno filmowej ekranizacji bajki “Kopciuszek“.

Pod koniec stycznia br. Ne-Yo wydał swój szósty album studyjny zatytułowany “Non-Fiction“, który promowany jest m.in. przez single “She Knows” i “Coming with You“. Artysta zadebiutował w 2006 roku płytą pt. “In My Own Words“, później ukazały się jego kolejne krążki: “Because of You” (2007), “Year of the Gentleman” (2008), “Libra Scale” (2010) i “R.E.D.” (2012).

www.youtu.be/Td4etzqH5Os