skala ścianka logo 1_1

II edycja MUSIC FOR LIFE skierowana jest do wszystkich, którzy kochają muzykę i chcą pomóc Centrum Zdrowia Dziecka w zakupieniu sprzętu dla najmłodszych pacjentów z problemami słuchu. Sukces I edycji sprawił, że w 2013 roku MUSIC FOR LIFE znacznie poszerzy zakres aktywności. Nową odsłonę Kampanii inauguruje polsko-luksemburski singiel światowej sławy pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka.

Specjalnie dla Kampanii powstał utwór duetu SZALWINSKA – KOVALCZYK “No words”, który inauguruje jej start jako PIOSENKA Z SERCEM i jest do nabycia w postaci cyfrowej na stronie www.musicforlife.pl. Wkrótce na stronie usłyszymy więcej PIOSENEK Z SERCEM, jakie będą wspierać nową odsłonę Kampanii i zostaną przekazane przez artystów polskiej sceny muzycznej.

Singiel “No words” zostanie również wydany w ekskluzywnej wersji miniCD, całkowity dochód ze sprzedaży przekazany będzie dla Centrum Zdrowia Dziecka. Jest to jedno z bardziej oczekiwanych wydarzeń muzycznych tej wiosny, a także szlachetna inicjatywa artystów! Singiel promuje teledysk obrazujący pracę artystów w Polskim Radiu.

Kolejnymi nowościami, jakie pojawią się w 2013 roku będzie Plebiscyt na PIOSENKĘ Z SERCEM dla debiutantów i młodych artystów oraz specjalnie wydana składanka MUSIC FOR LIFE, zawierająca PIOSENKI Z SERCEM, przekazane na rzecz Kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy zaproszone do udziału w II edycji.

Realizować będziemy również projekt, w ramach którego na polskim rynku muzycznym pojawi się możliwość wydania przez artystów PŁYTY Z SERCEM. Określona kwota ze sprzedaży każdego egzemplarza płyty oznaczonej logo Kampanii MUSIC FOR LIFE zasili konto Fundacji ORIMARI i zostanie przekazana na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla Centrum Zdrowia Dziecka.

W trakcie II edycji MUSIC FOR LIFE internauci będą mogli korzystać z odświeżonego multimedialnego serwisu www.musicforlife.pl, w którym znajdą się najnowsze informacje o planowanych wydarzeniach, konkursy, filmy, wywiady oraz oczywiście platforma do głosowania. Zapraszamy również na nasz fan page na www.facebook.com/MusicForLifePL, gdzie na bieżąco aktualizujemy informacje na temat kampanii i muzycznych wydarzeń w Polsce i na świecie.

Kampanię w 2012 roku honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha – Ambasadorowie kampanii, a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran i Michał Urbaniak.

Zwycięzcą konkursu I edycji kampanii MUSIC FOR LIFE w 2012 roku został zespół TUNE, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.