Dzięki ogromnemu wiralowemu sukcesowi, Fujii Kaze może okazać się największym muzycznym fenomenem Kraju Kwitnącej Wiśni od czasu Utady Hikaru.

Fujii Kaze jest już szalenie popularny w rodzimej Japonii, a dzięki aplikacji TikTok zdobył również rozgłos poza granicami ojczystego kraju. 25-letni piosenkarz wydał singiel „Shinunoga E-Wa” – hymn o nieodwzajemnionej miłości – jako utwór promujący debiutancki album „Help Ever Hurt Never”, który swoją premierę miał w 2020 roku. Od tamtej pory nagranie podbija aplikacje społecznościowe na całym świecie. 

Dotychczas na TikToku powstało już blisko 220 tysięcy kreacji z wykorzystaniem utworu „Shinunoga E-Wa” – od krótki filmów anime edytowanych przez fanów przez gitarowe covery nagrania na tradycyjnym instrumencie chakhe po tutoriale gry na pianinie.


Dzięki popularności na TikToku utwór szturmem podbił listy Spotify na całym świecie: 1. miejsce na Spotify Viral Chart w Wielkiej Brytanii, 2. miejsce na Spotify Viral Chart w USA i wreszcie 2. miejsce na Spotify Viral Chart w Polsce.

W tłumaczeniu na polski „Shinonuga E-Wa” oznacza „Wolałbym umrzeć”, co nadaje dramatyzmu utworowi bez względu na język. W swojej piosence Kaze śpiewa o dystansie dzielącym piosenkarza i jego partnerkę i o walce o miłość, pomimo przeciwności losu. „Wolę Ciebie niż trzy posiłki dziennie” – deklaruje, dodając:

„Gdybym miał być daleko od ciebie w ten sposób/wolałbym umrzeć/wolałbym umrzeć”. 

Na początku tego roku ukazał się drugi studyjny album artysty pod tytułem „Love All Serve All”. Album podbij zarówno japońską listę Billboard Charts jak i Oricon Albums Chart i od dnia premiery pokrył się platyną w Kraju Wschodzącego Słońca.