Koncerty uznanych muzyków mają często coś z nabożeństwa. Fani składają hołd swoim idolom, wielbią ich, będąc niemal ślepo w nich zapatrzeni. Parov Stelar – światowej sławy muzyk z Austrii, jest jednym z takich artystów. Czy ta sztuka uwodzenia jest rodzajem Voodoo, nawet czarnej magii? Kto wie? Nie ma to żadnej różnicy, ponieważ dla swoich fanów Parov Stelar z łatwością może uchodzić za Wielkiego Kapłana groove’ów, który doskonale rozumie jak wprowadzić ich w ekstazę.

W Voodoo, Bondieu – wyższa istota, komunikuje się z ludem za pośrednictwem kapłanów zwanych Loas. Parov Stelarowi udaje się to zrobić dzięki swojej muzyce. „Voodoo Sonic” narodził się wraz z pomysłem zastąpienia konwencjonalnego albumu kilkoma EPkami, pozwalając na większą swobodę muzyczną i możliwość odkrywania wielu dźwiękowych krajobrazów.

Teraz wszechświat „Voodoo Sonic” jest kompletny i celebrowany za sprawą połączenia wszystkich trzech części w jeden ostateczny i bardzo pożądany pakiet – album „Voodoo Sonic – The Album”. To pokaz pracy, który sprawia, że można cieszyć się jego różnorodnym światem dźwiękowym we wszystkich jego aspektach.

Grafika do „Voodoo Sonic” została także zaprojektowana i namalowana przez samego Parova Stelara. Od pracowni artystycznej przez studio nagrań po parkiet – Parov Stelar to król sztuki „wszystko w jednym”.

Preorder albumu już ruszył. Można go zamawiać, tutaj.

Parov Stelar ma 1 milion fanów na Facebooku, ponad 500 milionów wyświetleń na YouTube i ponad 500 milionów odtworzeń na Spotify. Jego utwory zostały wykorzystane na ponad 700 kompilacjach na całym świecie (np. „Hotel Costes”, „Buddha Bar”…) i były wykorzystywane w licznych programach telewizyjnych, serialach i filmach. Jego muzyka pojawiła się w dziesiątkach reklam telewizyjnych, np. Audi, Bacardi, Courvoisier, Colgate, Cosmopolitan, Escada, Fiat, Google, Microsoft, Motorola, Nespresso, Paco Rabanne, Target, Telecom Italia i Vodafone…