„Pink Dragon” to druga piosenka po „Tango Del Fuego”, zapowiadająca trzecią część „Voodoo Sonic”. Chociaż „Brass Devil” i „Tango Del Fuego” wciąż urozmaicają nasze lato, teraz przyszedł czas na kolejny nowy utwór z uniwersum Parov Stelara „Voodoo Sonic”.

„Pink Dragon”, przynoszący tytuł zaczerpnięty z amerykańskiej animowanej serii z lat 80., podobnie jak „Brass Devil”, po raz kolejny może sprawić, że słuchacz poczuje się nieobciążony i lekki. Ta muzyka oswaja nie tylko bestię w tobie, ale także producenta i artysty Parova Stelara. Dzieło jest tak duże, jak na to pozwala wyobraźnia słuchacza. Wydaje się, że łączy zewnętrzność z wnętrzem. Liczą się myśli i wizje, które pojawiają się, wywołane tym, co słyszysz…


Nowy album Parov Stelar nazywa się „Voodoo Sonic – The Trilogy” i jest podzielony na trzy części. Część pierwsza została wydana w listopadzie 2019 roku, a druga w kwietniu 2020 roku. Kilka EPek pozwala na większą swobodę muzyczną i możliwość odkrywania wielu dźwiękowych krajobrazów Parov Stelara. „Voodoo Sonic – The Trilogy Part 3/3” ukaże się we wrześniu 2020 roku, a wisienką na torcie będzie dokument telewizyjny Voodoo Sonic TV, który zostanie wydany wraz z EP.

Marcus Fuereder, lepiej znany pod pseudonimem Parov Stelar, jest jednym z najbardziej znanych na arenie międzynarodowej artystów z Austrii. Nazywany jest twórcą „Electro Swingu”, a jego zespół Parov Stelar Band jest bardzo podziwiany na całym świecie. Jego muzyka była ścieżką dźwiękową do wielu filmów, programów telewizyjnych i reklam.

Już pierwsze wydawnictwo, EP „Kisskiss” oraz następny album „Rough Cuts” z 2004 roku przyniosły natychmiastowy przełom na międzynarodowej scenie muzyki elektronicznej. Jego unikalne brzmienie, specyficzne podejście do produkcji i niekonwencjonalne połączenie gatunków muzycznych uczyniło go gwiazdą rodzącej się sceny. Wraz z kolejnymi albumami: „Seven and Storm” (2005), „Shine” (2007), „Coco” (2009), „The Princess” (2012), „The Invisible Girl” (Parov Stelar Trio, 2013), „The Art of Sampling” (2013), albumem nr 1 „The Demon Diaries” (2015), „Live @ Pukkelpop” (2016), kolejnym numerem 1 „The Burning Spider” (2017) i ponad dwudziestoma EPkami, umocnił swój status, stając się ulubieńcem ogromnej społeczności fanów.

Zespół Parov Stelar zagrał ponad 1000 występów na całym świecie, np. wyprzedane koncerty w PlayStation Theatre w Nowym Jorku, Alexandra Palace w Londynie i Zenith w Paryżu. Grali na wielu ważnych festiwalach, jak Coachella, Glastonbury, Sziget, Lollapalooza, Pukkelpop i wielu innych.

Parov Stelar współpracował i tworzył remiksy dla wielu różnych artystów. Pracował z Tony’m Bennettem i Lady Gagą, Laną Del Rey, Lukasem Grahamem, Marvinem Gaye’m, Bryanem Ferry’m, Klingande i wielu innymi.

Parov Stelar zdobył 8 nagród Amadeus Austrian Music Awards (5 x Best Electronic / Dance, 2 x Best Live Act i 1 x Best Album) i wydał 9 albumów oraz ponad 20 EP. Obok różnych najwyższych pozycji na listach przebojów w Europie, utwór The Sun dotarł do pierwszej pozycji na elektronicznej liście przebojów iTunes w USA w 2018 roku. Piosenka „All Night” osiągnęła status podwójnej platyny za ponad 100 000 utworów sprzedanych we Włoszech, a „All Night” pokrył się złotem w Niemczech, zaś „The Princess”, „The Art Of Sampling” i „The Demon Diaries” w Austrii.

Parov Stelar ma 1 milion fanów na Facebooku, ponad 500 milionów wyświetleń na YouTube i ponad 500 milionów odtworzeń na Spotify. Jego utwory zostały wykorzystane na ponad 700 kompilacjach na całym świecie (np. Hotel CostesBuddha Bar…) i były wykorzystywane w licznych programach telewizyjnych, serialach i filmach. Jego muzyka pojawiła się w dziesiątkach reklam telewizyjnych, np. Audi, Bacardi, Courvoisier, Colgate, Cosmopolitan, Escada, Fiat, Google, Microsoft, Motorola, Nespresso, Paco Rabanne, Target, Telecom Italia i Vodafone…