Parov Stelar rozpoczyna część trzecią serii EPek „Voodoo Sonic” od utworu „Tango del Fuego”. W singlu tym, głos Georgii Gibbs idealnie wpasowuje się w charakterystyczne brzmienie Parov Stelara. Oryginalny utwór „Kiss of Fire” osiągnął 1 miejsce na amerykańskich listach przebojów w 1952 roku.

Podobnie jak w przypadku drugiej części tryptyku, za utrzymaną w stylu lat dwudziestych poprzedniego wieku okładkę, odpowiedzialny jest mistrz we własnej osobie. Spojrzenie pojawiającej się na niej kobiety jest puste, stoickie i sztywne. Malarz i muzyk Parov Stelar – Marcus Fuereder gra celowym odwróceniem ról. Doberman lub dalmatyńczyk, piękno lub bestia. Ukazuje maskę kobiety na psie lub wierne, wrażliwe oczy psa na twarzy kobiety. Jako malarz Marcus Fuereder raz po raz sprowadza dobro i zło do zwykłego mianownika, co w rzeczywistości nie jest to możliwe.


Nowy album Parov Stelar nazywa się „Voodoo Sonic – The Trilogy” i jest podzielony na trzy części. Część pierwsza została wydana w listopadzie 2019 roku, a druga w kwietniu 2020 roku. Kilka EPek pozwala na większą swobodę muzyczną i możliwość odkrywania wielu dźwiękowych krajobrazów Parov Stelara. „Voodoo Sonic – The Trilogy Part 3/3” ukaże się we wrześniu 2020 roku, a wisienką na torcie będzie dokument telewizyjny „Voodoo Sonic TV”, który zostanie wydany wraz z EP.

Marcus Fuereder, lepiej znany pod pseudonimem Parov Stelar, jest jednym z najbardziej znanych na arenie międzynarodowej artystów z Austrii. Nazywany jest twórcą „Electro Swingu”, a jego zespół Parov Stelar Band jest bardzo podziwiany na całym świecie. Jego muzyka była ścieżką dźwiękową do wielu filmów, programów telewizyjnych i reklam.

Już pierwsze wydawnictwo, EP „Kisskiss” oraz następny album „Rough Cuts” z 2004 roku przyniosły natychmiastowy przełom na międzynarodowej scenie muzyki elektronicznej. Jego unikalne brzmienie, specyficzne podejście do produkcji i niekonwencjonalne połączenie gatunków muzycznych uczyniło go gwiazdą rodzącej się sceny. Wraz z kolejnymi albumami: „Seven and Storm” (2005), „Shine” (2007), „Coco” (2009), „The Princess” (2012), „The Invisible Girl” (Parov Stelar Trio, 2013), „The Art of Sampling” (2013), albumem nr 1 „The Demon Diaries” (2015), „Live@Pukkelpop” (2016), kolejnym numerem 1 „The Burning Spider” (2017) i ponad dwudziestoma EPkami, umocnił swój status, stając się ulubieńcem ogromnej społeczności fanów.

Zespół Parov Stelar zagrał ponad 1000 występów na całym świecie, np. wyprzedane koncerty w PlayStation Theatre w Nowym Jorku, Alexandra Palace w Londynie i Zenith w Paryżu. Grali na wielu ważnych festiwalach, jak Coachella, Glastonbury, Sziget, Lollapalooza, Pukkelpop i wielu innych.

Parov Stelar współpracował i tworzył remiksy dla wielu różnych artystów. Pracował z Tony’m Bennettem i Lady Gagą, Laną Del Rey, Lukasem Grahamem, Marvinem Gaye’m, Bryanem Ferry’m, Klingande i wielu innymi.

Parov Stelar zdobył 8 nagród Amadeus Austrian Music Awards (5 x Best Electronic / Dance, 2 x Best Live Act i 1 x Best Album) i wydał 9 albumów oraz ponad 20 EP. Obok różnych najwyższych pozycji na listach przebojów w Europie, utwór The Sun dotarł do pierwszej pozycji na elektronicznej liście przebojów iTunes w USA w 2018 roku. Piosenka „All Night” osiągnęła status podwójnej platyny za ponad 100 000 utworów sprzedanych we Włoszech, a „All Night” pokrył się złotem w Niemczech, zaś „The Princess”, „The Art Of Sampling” i „The Demon Diaries” w Austrii.

Parov Stelar ma 1 milion fanów na Facebooku, ponad 500 milionów wyświetleń na YouTube i ponad 500 milionów odtworzeń na Spotify. Jego utwory zostały wykorzystane na ponad 700 kompilacjach na całym świecie (np. Hotel Costes, Buddha Bar…) i były wykorzystywane w licznych programach telewizyjnych, serialach i filmach. Jego muzyka pojawiła się w dziesiątkach reklam telewizyjnych, np. Audi, Bacardi, Courvoisier, Colgate, Cosmopolitan, Escada, Fiat, Google, Microsoft, Motorola, Nespresso, Paco Rabanne, Target, Telecom Italia i Vodafone…