alicia keys Set The World On Fireinf./fot. prasowe

Na osiem tygodni przed poznańskim koncertem Alicii Keys do rąk fanów trafiło prawie 50 proc. biletów, które zostały przeznaczone do sprzedaży. Nie ma już miejsc na bocznych trybunach. Od miesiąca trwa ogólnopolska kampania reklamowa koncertu. Na ulicach pojawiło się kilkaset nośników zapowiadających największe wydarzenie kulturalne tego roku w Wielkopolsce. Organizatorzy promują koncert, który odbędzie się 30 czerwca na Stadionie Miejskim w Poznaniu, również w radiu, prasie, Internecie i sieci kin.

 Jedyny w Polsce koncert Alicii Keys jest częścią trasy „Set The World On Fire”, podczas której artystka występuje w największych salach koncertowych USA, Kanady i Europy.

„Wszędzie gdzie się pojawia, Alicia Keys wzbudza wielkie emocje. Opinie na temat już zakończonej, amerykańskiej części trasy  są entuzjastyczne. To wokalistka, którą niedawno na bal inauguracyjny drugiej kadencji zaprosił Barack Obama. To ona śpiewała hymn USA podczas tegorocznego Super Bowl. Trudno o lepsze dowody na to, że na poznańskim stadionie szykuje się wydarzenie roku. Alicia Keys to obecnie jedno z najgorętszych nazwisk. Jedyne co ją może spotkać w najbliższym czasie, to jeszcze większa popularność” – mówi Maciej Czysz, z MyMusic Group, firmy produkującej koncert.

Nazwisko artystki i kampania reklamowa przynoszą widoczne efekty. Do dziś fani kupili już blisko 50 proc. dostępnych biletów. Nie ma już miejsc w trzeciej i czwartej kategorii cenowej (na bocznych trybunach). „Patrząc na wyniki sprzedaży spodziewamy się rekordowej frekwencji. Sprzedaliśmy tańsze bilety, ale cały czas dostępne są jeszcze miejsca na trzeciej trybunie, czyli te gwarantujące najlepszy widok na scenę” – dodaje Maciej Czysz. Pod koniec kwietnia rozpoczęła się także sprzedaż biletów w ramach Hospitality Program, czyli do wydzielonej części trzeciej trybuny, gdzie emocjom związanym z muzyką, towarzyszyć będzie wyśmienita kuchnia i komfort, rzadko spotykany podczas wydarzeń kulturalnych.

Poznański koncert Alicii Keys promowany jest w całym kraju. Na ulicach m.in. Poznania, Szczecina, Wrocławia czy Bydgoszczy pojawiło się kilkaset nośników zapowiadających wydarzenie, także dzięki głównemu sponsorowi koncertu – firmie Amica.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uczestniczymy w projekcie, którego efektem będzie występ artystki największego formatu. Możemy spodziewać się wspaniałego show w wykonaniu wszechstronnie utalentowanej artystki, która nie tylko doskonale śpiewa, ale także komponuje porywającą muzykę i pisze teksty, z którymi identyfikują się miliony fanów. Każdy krok Alicii Keys jest obserwowany przez miliony osób na całym świecie. My chcemy ich zainteresować także ofertą nowoczesnych rozwiązań Amiki” – mówi Zdzisław Wiese z Amiki. „Kampania promocyjna już się rozpoczęła i widać to chociażby po odwiedzinach naszej strony internetowej” – dodaje Zdzisław Wiese.

Na reklamy koncertu można natrafić także w popularnych czasopismach i w Internecie. Pod adresem www.facebook.com/aliciakeyspoznan działa strona przeznaczona dla gości koncertu i polskich fanów artystki, a oficjalne informacje o wydarzeniu można znaleźć pod adresem www.koncertaliciakeys.pl.

Alicia Keys rzadko koncertuje pod gołym niebem. Jej poznański występ będzie więc dla fanów wyjątkową gratką.

„Akustyka obiektu, którą docenili między innymi eksperci UEFA, zapewni uczestnikom fantastyczne przeżycia. Dla nas jest to kolejna okazja, by pokazać, że na Stadionie Miejskim można zorganizować niemal każdą imprezę. Regularnie o jego funkcjonalności przekonują się kibice Lecha. Koncert Alicii będzie okazją, by przypomnieć o tym również miłośnikom dobrej muzyki” – ocenia Bogdan Gleinert, prezes spółki Marcelin Management, firmy współorganizującej koncert.

Alicia Keys jest jednym z najgorętszych nazwisk w muzyce w ostatnich latach. Do Polski przyjeżdża artystka mająca na swoim koncie ponad 35 milionów sprzedanych płyt i 14 nagród Grammy. Jej koncert organizowany jest w ramach trasy „Set the World on Fire”, promującej ostatnią, piątą płytę – „Girl on Fire”. Poznań jest jednym z niemal 30 miast, które Alicia Keys odwiedzi podczas swojego europejskiego tournée.

Koncert Alicii Keys w Poznaniu odbędzie się 30 czerwca 2013, na Stadionie Miejskim. W trosce o maksymalny komfort gości wszystkie miejsca na show są siedzące, a ich liczba została zredukowana do 25 tys. Bilety dostępne są na stronie www.ticketpro.pl.

Organizatorami koncertu są: MyMusic Group sp. z o.o. wspólnie z Marcelin Management sp. z o.o., a głównym sponsorem wydarzenia jest właściciel marki Amica.