Reebok Classic Trax to polski label, w ramach którego artyści z różnych scen i gatunków muzycznych tworzą utwory nawiązujące do tradycji muzyki miejskiej – od hip-hopu, przez soul do elektroniki. Ale projekt Classic Trax to nie tylko ciekawe kolaboracje – to też konkurs dla młodych producentów muzycznych. Jego pierwsza odsłona już trwa.

„Creative People” to pierwszy kawałek, który powstał dzięki Reebok Classic Trax. Utwór ten to efekt współpracy uznanych już artystek – Natalii i Pauliny Przybysz z zespołu Sistars – z utalentowanymi beatmakerami z Wrocławia – trio Hush Hush Pony. Praca nad tym kawałkiem pozwoliła siostrom Przybysz na eksperymentowanie czy – jak same określiły – pójście w nieznane. Dla Hush Hush Pony był to kolejny etap w produkcji muzyki – zamiast samplować acapellę mogli współpracować z wokalistkami, które na dodatek stanowią czołówkę polskiej sceny muzycznej.

Każdej z takich kolaboracji w ramach wydawnictwa Classic Trax towarzyszy konkurs na remiks. „Creative People” jako premierowy kawałek otwiera tę rywalizację. Jaka jest formuła konkursu? Dzięki specjalnej aplikacji na facebooku (http://on.fb.me/RkycjK) każdy, kogo pasją jest muzyka może pobrać ścieżki do utworu i stworzyć jego własną wersję. Do 26 października producenci wrzucają swój remiks na Dropbox Reebok Classic Trax w serwisie Soundcloud. Zaakceptowane propozycje będą następnie udostępnione na facebooku, gdzie użytkownicy wybiorą najlepszy edit „Creative People”. A ten poznamy już na początku listopada.

Konkurs Classic Trax to nie tylko możliwość wygrania ubrań i obuwia Reebok Classics za kwotę 1000 złotych, ale też możliwość zaistnienia na szerokiej scenie muzycznej. Wszystkie utwory i ich remiksy zostaną wydane na CD, a zwycięzcy konkursu będą mieli możliwość wystąpienia u boku artystów, których utwory edytowali.

Jesteś producentem? Wykorzystaj swoją szansę. Wejdź na http://on.fb.me/RkycjK, wrzuć swój remiks, wygraj nagrody i fejm.

Utwór „Creative People” Natalii i Pauliny Przybysz oraz Hush Hush Pony:

Reebok Classics na FB – http://www.facebook.com/ReebokClassics

inf./fot. prasowe