Kalendarz koncertowy

Lip
24
śr
Ladies’ Jazz Festival 2019 – Gdynia
Lip 24@20:00 – 22:00

Madeleine Peyroux, jedna z najwspanialszych współcześnie artystek jazzowych, zagra w Gdyni na Ladies’ Jazz Festival 2019 pierwszy w Polsce koncert po wydaniu najnowszej płyty.

Madeleine Peyroux urodziła się w 1974 roku w Athens w Georgii (to te same Ateny, które są matecznikiem REM np.). Jako 15latka wyjechała z mamą do Paryża, gdzie od 16 roku życia zajmuje się muzyką: gra na gitarze, śpiewa, występuje solo lub w różnych składach na ulicach Paryża i w klubach w Europie i USA.

W 1996 nagrywa swoją debiutancką płytę Dreamland, o której recenzenci Time’a piszą, że to „najbardziej ekscytujące i przykuwające uwagę wykonanie wokalne artysty-debiutanta w tym roku”
A wielu innych recenzentów porównuje jej sposób interpretacji z nikim innym jak z Billie Holiday.

Madeleine zaczyna koncertować u boku Sarah McLachlan, otwiera koncerty Cesarii Evora. Jeździ po świecie, występuje, a na swoją drugą płytę każe światu czekać aż do 2004r. Na szczęście następne płyty ukazują się już regularnie i dzięki temu możemy cieszyć się jej muzyką już od 23 lat!

W Polsce była tylko raz, zatem tym większa radość, że właśnie na Ladies’ Jazz Festival artystka przedstawi polskiej publiczności efekt swojej pracy z producentem Larrym Kleinem (tak, tym Larrym Kleinem…) i pozostałymi muzykami, którzy mieli swój wkład w powstanie Anthem – jej najnowszego Hymnu, na który składa się 11 kompozycji stworzonych przez artystkę i zaproszony zespół oraz fenomenalna, jakże osobista głęboka wersja utworu Leonarda Cohena (właśnie tytułowy Anthem), do którego Peyroux co jakiś czas od zaśpiewania „Dance me to the end of love” wraca w swej karierze.

Nowy, zbierający świetne recenzje album nie przeszkodzi zaprezentować w Gdyni również wielkich przebojów artystki, choćby tych zebranych na The Best wydanym, zdaje się, dwa lata temu.

Madeleine Peyroux przedstawi się polskiej publiczności swoją najlepszą muzyką na Ladies’ Jazz Festival w Teatrze Muzycznym w Gdyni w piątek 26 lipca 2019 roku
o godzinie 20:00

Jedyny koncert w Polsce!
Beth Hart z zespołem: żywioł, emocje, uczucia, brzmienie i wykonanie tylko na Ladies’ Jazz Festival w Gdyni 2019!
24 lipca, Gdynia Arena, godzina 20:00!

„Nieprzewidywalna, nieobliczalna, wcielenie Janis Joplin, rockowy temperament, zadziorna barwa głosu, niezwykła kreatywność” – takie i inne określenia padają jako pierwsze, gdy pomyśleć o Beth Hart

Zadziorna barwa głosu i kreatywne podejście do tworzenia muzyki – dzięki tym cechom od kilku lat jest o niej coraz głośniej. A przecież dopiero się rozkręca i przybywa na jedyny koncert w Polsce w piętnastolecie Ladies’ Jazz Festival w Gdyni.

Jako czternastolatka poznawała Bacha, Beethovena, Mozarta, odkryła Otisa Reddinga, twórczość Etty James i Led Zeppelin – ta wybuchowa mieszanka uwalnia się na jej koncertach: gospel, blues, maźnięcia jazzu, a nawet niemal rockowe hymny i ballady. Beth Hart komponuje, tworzy osobiste, dramatyczne teksty, gra na wielu instrumentach. Występuje sama i z wieloma gwiazdami, a ostatnia, trwająca już od pewnego czasu współpraca z Joe Bonamassą. Slashem, Jeffem Beckiem rozgrzewa do białości publiczność i słuchaczy na całym świecie.

Pięć płyt, DVD, nominacja do Grammy, musical na off Broadway, ciągle rosnące rzesze fanów pod każdą szerokością geograficzną.

Jedno z najgorętszych wydarzeń koncertowych tego roku w naszym kraju – potwierdzą to wszyscy, którzy mieli okazję uczestniczyć już w jej występach. Jedyny koncert w tym roku w Polsce na 15 Ladies’ Jazz Festival 2019.

Jeśli jest ktokolwiek, kto ma wątpliwości co do globalnego ocieplenia, to na koncercie Beth Hart będzie miał niezbity dowód, że właśnie 24 lipca Gdynia Arena wieczorem będzie najgorętszym miejscem na Ziemi, a szczęśliwi uczestnicy będą mogli o tym wnukom i przyjaciołom nie raz opowiadać!

Lip
26
pt
Ladies’ Jazz Festival 2019 – Gdynia
Lip 26@20:00 – 22:00

Madeleine Peyroux, jedna z najwspanialszych współcześnie artystek jazzowych, zagra w Gdyni na Ladies’ Jazz Festival 2019 pierwszy w Polsce koncert po wydaniu najnowszej płyty.

Madeleine Peyroux urodziła się w 1974 roku w Athens w Georgii (to te same Ateny, które są matecznikiem REM np.). Jako 15latka wyjechała z mamą do Paryża, gdzie od 16 roku życia zajmuje się muzyką: gra na gitarze, śpiewa, występuje solo lub w różnych składach na ulicach Paryża i w klubach w Europie i USA.

W 1996 nagrywa swoją debiutancką płytę Dreamland, o której recenzenci Time’a piszą, że to „najbardziej ekscytujące i przykuwające uwagę wykonanie wokalne artysty-debiutanta w tym roku”
A wielu innych recenzentów porównuje jej sposób interpretacji z nikim innym jak z Billie Holiday.

Madeleine zaczyna koncertować u boku Sarah McLachlan, otwiera koncerty Cesarii Evora. Jeździ po świecie, występuje, a na swoją drugą płytę każe światu czekać aż do 2004r. Na szczęście następne płyty ukazują się już regularnie i dzięki temu możemy cieszyć się jej muzyką już od 23 lat!

W Polsce była tylko raz, zatem tym większa radość, że właśnie na Ladies’ Jazz Festival artystka przedstawi polskiej publiczności efekt swojej pracy z producentem Larrym Kleinem (tak, tym Larrym Kleinem…) i pozostałymi muzykami, którzy mieli swój wkład w powstanie Anthem – jej najnowszego Hymnu, na który składa się 11 kompozycji stworzonych przez artystkę i zaproszony zespół oraz fenomenalna, jakże osobista głęboka wersja utworu Leonarda Cohena (właśnie tytułowy Anthem), do którego Peyroux co jakiś czas od zaśpiewania „Dance me to the end of love” wraca w swej karierze.

Nowy, zbierający świetne recenzje album nie przeszkodzi zaprezentować w Gdyni również wielkich przebojów artystki, choćby tych zebranych na The Best wydanym, zdaje się, dwa lata temu.

Madeleine Peyroux przedstawi się polskiej publiczności swoją najlepszą muzyką na Ladies’ Jazz Festival w Teatrze Muzycznym w Gdyni w piątek 26 lipca 2019 roku
o godzinie 20:00

Jedyny koncert w Polsce!
Beth Hart z zespołem: żywioł, emocje, uczucia, brzmienie i wykonanie tylko na Ladies’ Jazz Festival w Gdyni 2019!
24 lipca, Gdynia Arena, godzina 20:00!

„Nieprzewidywalna, nieobliczalna, wcielenie Janis Joplin, rockowy temperament, zadziorna barwa głosu, niezwykła kreatywność” – takie i inne określenia padają jako pierwsze, gdy pomyśleć o Beth Hart

Zadziorna barwa głosu i kreatywne podejście do tworzenia muzyki – dzięki tym cechom od kilku lat jest o niej coraz głośniej. A przecież dopiero się rozkręca i przybywa na jedyny koncert w Polsce w piętnastolecie Ladies’ Jazz Festival w Gdyni.

Jako czternastolatka poznawała Bacha, Beethovena, Mozarta, odkryła Otisa Reddinga, twórczość Etty James i Led Zeppelin – ta wybuchowa mieszanka uwalnia się na jej koncertach: gospel, blues, maźnięcia jazzu, a nawet niemal rockowe hymny i ballady. Beth Hart komponuje, tworzy osobiste, dramatyczne teksty, gra na wielu instrumentach. Występuje sama i z wieloma gwiazdami, a ostatnia, trwająca już od pewnego czasu współpraca z Joe Bonamassą. Slashem, Jeffem Beckiem rozgrzewa do białości publiczność i słuchaczy na całym świecie.

Pięć płyt, DVD, nominacja do Grammy, musical na off Broadway, ciągle rosnące rzesze fanów pod każdą szerokością geograficzną.

Jedno z najgorętszych wydarzeń koncertowych tego roku w naszym kraju – potwierdzą to wszyscy, którzy mieli okazję uczestniczyć już w jej występach. Jedyny koncert w tym roku w Polsce na 15 Ladies’ Jazz Festival 2019.

Jeśli jest ktokolwiek, kto ma wątpliwości co do globalnego ocieplenia, to na koncercie Beth Hart będzie miał niezbity dowód, że właśnie 24 lipca Gdynia Arena wieczorem będzie najgorętszym miejscem na Ziemi, a szczęśliwi uczestnicy będą mogli o tym wnukom i przyjaciołom nie raz opowiadać!

Paź
1
wt
HIROMI Solo World Tour – Gdańsk
Paź 1@20:00 – 22:00

MUSIC LANDSCAPES PRODUCTIONS ma zaszczyt zaprosić na wyjątkowe wydarzenie, jakim jest koncert HIROMI UEHARA- jednej z najwybitniejszych pianistek międzynarodowej sceny jazzowej. Koncert, który odbędzie się 01/10/2019 roku, będzie częścią Światowego Tourne promującego nową solową płytę HIROMI!

… zahipnotyzowała widzów i krytyków na obu półkulach, jej twórcza energia wymyka się konwencjonalnym parametrom jazzu i podnosi muzykalność do niespotykanego poziomu złożoności i wyrafinowania. Muzyka jazzowa grana przez Hiromi jest wybitna. Absolutnie ją uwielbiam – Voice of America

Wielokrotnie nagradzana japońska pianistka i kompozytorka Hiromi Uehara niechętnie definiuje swoją muzykę. Woli grać i pozwalać swojej publiczności decydować o tym, jak zaklasyfikuje jej muzykę, mówiąc o swojej twórczości tak: „To po prostu fuzja tego, czego słuchałam i czego się nauczyłam.” Artystka znana jest zarówno z pełnych pasji występów, wirtuozerii i łatwości, z jaką łączy gatunki, jak i z niechęci do używania etykiet. Nie przeszkadza jej to w osiąganiu doskonałości, za co spotyka się z uznaniem krytyków na całym świecie.

Hiromi Uehara urodziła się w Japonii w mieście Shizuoka. W wieku sześciu lat zaczęła grać na fortepianie, kształcąc się w Yamaha School of Music. Po przeniesieniu się do Stanów Zjednoczonych w 1999 roku kontynuowała studia w Berklee School of Music w Bostonie w klasie Ahmada Jamala. Studia ukończyła w roku 2003. Jeszcze w trakcie nauki podpisała kontrakt z audiofilską wytwórnią Telarc na wydanie pierwszej płyty zatytułowanej „Another Mind”, której producentami byli Jamal oraz Richard Evans. Album ten otrzymał liczne nagrody, m.in. tytuł Jazz Album of the Year Award. Od czasu debiutu w 2003 r. Artystka przedstawiana jest jako ”jeden z najjaśniejszych, nowych świateł w krajobrazie fortepianowej muzyki jazzowej”.

Jest niesamowita. Jej muzyka, urok i duch powodują, że może wznieść się na niewyobrażalne muzyczne wyżyny.

To słowa A.Jahmala, które wystarczyłyby za wszystkie recenzje świata.

Album „Another Mind” w jej rodzinnej Japonii pokrył się złotem iotrzymał nagrodę Recording Industry Association of Japan’s (RIAJ) oraz Jazz Album of the Year Award. Drugi album Hiromi- „Brain” zdobył następujące tytuły: w 2004 r. Horizon Award, Surround Music Awards, Swing Journal’sNew Star Award, Jazz Life’s Gold Album, HMV Japan’s Best Japanese Jazz Album oraz Japan Music Pen Club’s Japanese Artist Award. Płyta „Brain” została również nazwana albumem roku- Album of the Year in Swing Journal’s 2005 Readers Poll. W 2006 roku Hiromi zdobyła Best Jazz Act na Boston MusicAwards oraz The Guinness Jazz Festival’s Rising Star Award. Zdobyła również tytuł Jazzmana Roku, Pianistki Roku oraz tytuł Swing Journal Japan’s Readers Poll za album „Spiral” z 2006 roku. Kontynuowała swoją niesamowitą passę nagraniem „Time Control” w 2007 roku oraz „Beyond Standard” w 2008 roku. U boku Stanleya Clarke’a, Lennego White’a nagrała płytę ”Jazz in the Garden” uważaną za jedno z „najbardziej orzeźwiających nagrań” Stanleya Clarka. W 2008 roku została wydana płyta „Duet: Chick & Hiromi”, która zyskała uznanie krytyków na całym świecie. W 2010 roku Artystka wydała solową płytę „Place to Be”. Rok później zaprosiła do współpracy „weteranów jazzu” : Anthonego Jacksona oraz Simona Philipsa, nagrywając z nimi płytę „Voices”. W tym samym roku płyta „The Stanley Clarke Band”, na której znalazły się również nagrania Hiromi, otrzymała nagrodę GRAMMY w kategorii „Best Contemporary Jazz Album. W kolejnych latach Artystka wydała albumy: Move (2013), Alive (2014), Spark (2016), a ostatnim wydawnictwem jest płyta koncertowa „Live in Montreal/Hiromi and Edmar Castaneda”.